WYSZUKAJ PRODUKT

Nasze Atuty

- szybka realizacja zamówień
- wszystkie produkty widoczne w sklepie posiadamy w magazynie
- pod ceną określone są daty minimalnej trwałości
- możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji
- niskie ceny wysyłki
- duży wybór rodzajów dostawy (Pocztex, Kurier DPD, Paczkomaty, Odbiór Osobisty Wrocław)
- płatności: przelew, PayU, pobranie, na miejscu (kartą lub gotówką)
- niskie ceny produktów
- rabaty dla stałych klientów
- duży wybór (ok 3000 zdrowych produktów)
- nie wysyłamy żadnych maili niezwiązanych z realizacją zamówienia
- dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów

Kontakt

telefon
tel. 71 727 62 40

(telefon czynny w godzinach otwarcia punktu odbioru towaru)
(opłata wg cennika właściwego operatora)

mail
UWAGA!
NIE PROWADZIMY STACJONARNEGO PUNKTU SPRZEDAŻY I ZAMÓWIEŃ TELEFONICZNYCH. 

ZOBACZ GODZINY OTWARCIA PUNKTU ODBIORU ZŁOŻONYCH ZAMÓWIEŃ!

Wysyłka

Pocztex48 - wysyłka pocztowa
Do 30kg - 9,99 zł
Pobranie + 3 zł

Kurier
Do 30 kg 11,99
Pobranie + 5

Paczkomaty Inpost
Do 25 kg 8,99 zł

DOSTAWA GRATIS KURIEREM LUB POCZTĄ DO 30KG ZA ZAKUPY POWYŻEJ 250 zł!
WYSYŁKA W 24H!

Reklamacje

REKLAMACJE

Reklamacje dotyczące Towarów

1. MarketBio.pl jako sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym, w szczególności w art. 556 oraz art. 556[1]-556[3] Kodeksu Cywilnego.

2. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Klienta gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego Regulaminu, należy kierować na adres: Adaka Dominika Tatarczyk, ul. Północna 15-19, 54-105, Wrocław, sklep@marketbio.pl. MarketBio.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

MarketBio.pl nie jest producentem Towarów. MarketBio.pl nie ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru. Producent może ponosić odpowiedzialność z tytułu gwarancji sprzedanego Towaru na warunkach oraz przez okres wskazany w karcie gwarancyjnej. Jeśli dokument gwarancyjny przewiduje taką możliwość, Klient może zgłaszać swoje roszczenia w ramach gwarancji bezpośrednio w autoryzowanym serwisie, którego adres znajduje się w karcie gwarancyjnej.

Reklamacje w zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną

1. MarketBio.pl podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.

2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić MarketBio.pl o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu Internetowego.

3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu Klient może zgłaszać pisemnie na adres: Adaka Dominika Tatarczyk, ul. Północna 15-19, 54-105 Wrocław, sklep@marketbio.pl

4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu.

5. MarketBio.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

6. Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji 
i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem:http://ec.europa.eu/consumers/odr

SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE PRAWA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZNAJDĄ PAŃSTWO W REGULAMINIE http://www.marketbio.pl/webpage/regulamin.html