Szybki kontakt: +48 71 727 62 40, sklep@marketbio.pl

Merkury dystrybutor starannie wyselekcjonowanych produktów o najwyższej jakości w sklepie internetowym marketbio.pl

Przeciery Pomidorowe

Przeciery pomidorowe systematycznie meldują się w większości domów oraz restauracji. Na ich bazie powstają przepyszne dania. Mogą stanowić główną bazę sosów, pomóc w przełamaniu konwencji lub po prostu podkreślić konkretne aromaty. W zasadzie śmiało można stwierdzić, że przeciery mają tyle zastosowań, na ile pozwala kreatywność oraz fantazja kucharza. Właśnie dlatego, wybierając ekologiczne przeciery pomidorowe, warto stawiać jedynie na produkty najwyższej jakości. Dają gwarancję, że osiągniesz zamierzony efekt, a potrawa zachowa konkretny smak.

Sos Pomidorowy Passata Bio 680 g - Naura

Sos Pomidorowy Passata Bio 680 g - Naura

SOS POMIDOROWY - PASSATA BIO Passatę Naury charakteryzuje głęboki i wyrazisty smak pomidorów, pochodzących ze słonecznej Italii. Gotowy sos pozbawiony skórek oraz nasion, dzięki gęstej konsystencji jest niezwykle wydajny. Pomidorowa passata znacznie ułatwia przygotowywanie posiłków. Doskonale sprawdza się jako baza sosów i zup, w tym tradycyjnej zupy pomidorowej. Bez dodatku soli. Produkt pasteryzowany. Odpowiedni dla wegan i wegetarian. Masa netto: 680 g Składniki: pomidory* 100%.   * Składniki z certyfikowanej uprawy ekologicznej Jednostka certyfikująca: IT-BIO-007 Pochodzenie surowców: Rolnictwo Włochy   Informacja dla alergików: Produkt może zawierać: gluten, mleko (łącznie z laktozą), soję, orzechy, seler, gorczycę. Warunki przechowywania: Po otwarciu przechowywać w warunkach chłodniczych i spożyć w ciągu 3 dni.   Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 128 kJ/ 31 kcal Tłuszcz: 0,5 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0,3 g Węglowodany: 4,5 g - w tym cukry: 3,3 g Błonnik: 1,2 g Białko: 1,4 g Sól: 0,03 g     Producent: Merkury S.A. ul. Sejneńska 16 15-399 Białystok

11,19 zł

Rodzaje przecierów pomidorowych dostępne dla klientów MarketBio

Pomidory na stołach i sklepowych półkach pojawiają się w rozmaitych formach. Tej różnorodności nie mogło zabraknąć także w naszych katalogach. MarketBio zapewnia ekologiczne przeciery pomidorowe, dostępne w tubce, puszce, butelce, kartonach czy też słoiku. Bogactwo wyboru nie ogranicza się zresztą do samego opakowania. Zależnie od kulinarnego celu klienci MarketBio otrzymają przeciery pomidorowe o nieco innym stopniu przetworzenia. Zdecydować można się m.in. na tradycyjne wersje bez przypraw lub opcje już przyprawione bio bazylią, które od razu są gotowe do podgrzania i zmieszania z makaronem.

Przeciery pomidorowe z ekologicznych upraw

Pomidory wykorzystane do produkcji przecierów pochodzą ze sprawdzonych upraw. To niezbędne minimum, aby wyprodukowane koncentraty posiadały głębię smaku. Pomidory hoduje się m.in. w słonecznych Włoszech, gdzie dojrzewają w ciepłym klimacie, zyskując przyjemny dla podniebienia, bardzo słodki miąższ. Co więcej, owoce uprawia się na ekologicznych polach. Są pozbawione szkodliwej chemii np. pestycydów. Nie mają również nic wspólnego z genetycznymi modyfikacjami. Bio charakter przecierów pomidorowych potwierdzają specjalne certyfikaty, które otrzymują jedynie produkty powstające w ściśle określonych warunkach.

przecier pomidorowy

Pamiętaj, aby odpowiednio przechowywać przecier pomidorowy

W katalogach mamy produkty sterylizowane oraz pasteryzowane. Odpowiednio zamknięte mogą być przechowywane przez stosunkowo długi czas, stanowiąc awaryjne rozwiązanie np. w przypadku niespodziewanej wizyty gości, kiedy trzeba szybko przygotować obiad. Ekologiczne przeciery pomidorowe magazynuje się w temperaturze pokojowej. Spokojnie można wykorzystać do tego celu kuchenne szafki lub ulubiony schowek. Sytuacja zmienia się po otwarciu produktu. Wtedy przeciery pomidorowe należy trzymać w lodówce oraz spożyć w możliwie krótkim czasie, aby zachowały maksymalne walory smakowe oraz były bezpieczne dla naszego zdrowia.

Do czego wykorzystać przecier pomidorowy?

Polacy kochają kuchnię włoską, a kuchnia włoska kocha pomidory i tworzone z nich przeciery, bo otwierają drogę do licznych kulinarnych przygód. Ekologiczne koncentraty mogą stanowić podstawę pysznego sosu. Świetnie sprawdzą się również w roli bazy do pizzy, zup, sosów lub kremów. Przeciery pomidorowe dobrze komponują się zarówno z warzywami, jak i mięsem oraz owocami morza. Stosuje się je w daniach smażonych, pieczonych lub gotowanych. W kuchennych eksperymentach z przecierami nie warto jednak ograniczyć się wyłącznie do kuchni włoskiej, bo tak naprawdę liczne przepisy na ich wykorzystanie znajdziemy w praktycznie każdym zakątku świata.

merkury

Od jak dawna istnieje firma Merkury i kto ją stworzył i dlaczego?

Jesteśmy liderem w dystrybucji zdrowej żywności i kosmetyków oraz największym w Polsce dystrybutorem leków na rynku pozaaptecznym. Dostarczamy produkty do 25 000 odbiorców w rynku nowoczesnym, tradycyjnym, aptecznym oraz e-commerce.

Nasza historia to wielopokoleniowy rozwój, ciągłe zdobywanie doświadczeń i wiedzy – niezbędnych czynników opartych na silnym, rodzinnym filarze, który nieprzerwanie umacnia rodzina Państwa Pawłowskich. Od 20 lat dostarczamy na rynek produkty, które towarzyszą nam w codziennym życiu. Chcemy, aby ludzie mieli lepszy wybór takich produktów, które służą zdrowiu i które w przyszłości będą łączyć nasze pokolenia.

Co charakteryzuje produkty od firmy Merkury? Co wyróżnia produkty z gamy marki Merkury spośród innych dostępnych na rynku?

Nasza oferta to starannie wyselekcjonowane produkty o najwyższej jakości. Dla naszych Partnerów chcemy być wsparciem i inspiracją. Jesteśmy autorem nowoczesnych rozwiązań dla sklepów, dzięki którym nasi Partnerzy mają zapewnione kompleksowe działania promocyjno – sprzedażowe. Oferujemy dwa programy: Takie Zdrowe i Apteczka Zdrowia.

Takie Zdrowe to flagowy program naszej firmy. W ramach programu Takie Zdrowe nasi Partnerzy otrzymują indywidualną, bądź gotową strefę ekspozycyjną ze zdrową żywnością. Nasz sposób pracy to nie tylko branding stref regałowych ale przede wszystkim skomponowanie atrakcyjnego asortymentu, czytelnej ekspozycji, efektywne wsparcie marketingowe oraz szkolenia sprzedażowe.

Co wpływa na cenę produktów Merkury?

Dostosowujemy ofertę do indywidualnych oczekiwań Partnerów. Autentyczność i przejrzystość w relacjach z naszymi Partnerami są dla nas kluczowe. Dlatego nasze oferty, regulaminy, zasady współpracy są wyraźnie zdefiniowane i zawsze respektowane. Nasza polityka cenowa oparta jest na wielu czynnikach, które pozwalają nam osiągnąć wyznaczone cele biznesowe.

Jak wygląda dostępność produktów Merkury w ciągu roku? Z którymi produktami może być problem z dostępnością i w jakim okresie roku?

Dbamy o ciągłość w łańcuchu dostaw i cały czas udoskonalamy logistykę. Staramy się uzupełniać stocki magazynowe o produkty wysokiej rotacji. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby nasi klienci czuli się bezpieczni o asortyment produktów w swoich sklepach.
Na początku tego roku borykaliśmy się z dostępnościom produktów naszych ukraińskich marek: Bob Snail i Daryna. Zatrzymaliśmy również dostawy wielu marek rosyjskich i zerwaliśmy współpracę z dostawcami z Rosji. Spadek importu niektórych produktów m.in.: kukurydzy, pszenicy czy oleju z Ukrainy nie pozostanie bez wpływu. Nasi producenci żywności borykają się dostępnością niektórych surowców, przez co czas realizacji i oczekiwania na jeden produkt z kilku dni przedłużył się do kilku miesięcy. Do końca tego roku nie przewidujemy braków w asortymencie, a o przyszłym roku zadecyduje nieprzewidywalna sytuacja  gospodarczo-polityczna.

Jakie są plany firmy odnośnie powiększania asortymentu lub ulepszania obecnego asortymentu?

Nadal będziemy rozwijać się w trzech kategoriach: leki i suplementy diety, zdrowa żywność oraz kosmetyki i dostosowywać do każdej kategorii produkty w oparciu o wyznaczone cele biznesowe.

Czy są plany ekspansji na inne rynki świata czy tylko skupienie się na obecnym rynku?

Produkty, które dystrybuujemy można znaleźć na rynkach zagranicznych, które nieustannie podbijamy.

Czy mają Państwo informację od klienta, że jakiś produkt pozytywnie na niego wpłynął? Jeśli tak to który produkt i w jaki sposób pozytywnie wpłynął na klienta?

Jest wiele produktów w naszej ofercie, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Z kategorii leków i suplementów diety uwielbianą marką naszych klientów jest np. dr Vita, gdzie wśród top sprzedających się produktów są witaminy musujące.

Z kategorii zdrowej żywności ulubioną marką jest Naura. Od niedawna w ofercie Naury pojawiły się pasty z tofu oraz tofu marynowane i wędzone. To produkty, które nie wymagają przechowywania w warunkach chłodniczych. Można je znaleźć na półkach w sieciach Rossmann czy Kaufland. Stanowią doskonałą alternatywą dla produktów odzwierzęcych. Kolejnym produktem w top sprzedaży jest włoska passata pomidorowa od Naury. Każdy z tych produktów cieszy się pozytywną opinią konsumentów, a opinie google to tylko potwierdzają. Drapi chrupsy ketchupowe Naura zostały sprawdzone pod kątem czystej etykiety na czytamyetykiety.pl. Wypadły znakomicie!

Który z produktów Merkury cieszy się największą popularnością?

Jesteśmy firmą handlową i jeśli mówimy o produkcie z danej kategorii, to odpowiedzi na to pytanie mamy nadzieję, że udało nam się udzielić w pytaniu powyżej. Jeśli mówimy o produkcie jako o usłudze jaką oferujemy to ogromną popularnością cieszy się nasz program promocyjno-sprzedażowy: Takie Zdrowe.

Jakie pytania najczęściej zadają klienci i co Państwo na nie odpowiadają?

Na początku tego roku mieliśmy wiele zapytań o kosmetyki, które sprowadzaliśmy od producentów z Rosji. Do niektórych produktów nasi klienci byli mocno przywiązani. W tym przypadku, z przykrościom musieliśmy poinformować i przesłać oficjalne pismo od Zarządu, że wycofujemy produkty z Rosji z naszej oferty.

 

Naura

Od jak dawna istnieje marka NAURA i kto ją stworzył i dlaczego?

Marka Naura powstała wiele lat temu. Po przebyciu długiej podróży trafiła do Polski. U nas, w Polsce nabrała sił i zaprzyjaźniła się z sympatycznym królikiem, który okazał się wspaniałym towarzyszem i kulinarnym odkrywcą. Dziś wspólnie, Naura i królik, dostarczają najwyższej jakości, ekologiczne i naturalne produkty do przyrządzania codziennych potraw i przekąszania „na zdrowo”.

W marce Naura każdy może znaleźć coś pysznego dla siebie. Misją marki jest zachęcać do odkrywania nowych smaków, do wspólnego gotowania oraz przeżywania i czerpania radości z kulinarnych przygód.

Co charakteryzuje produkty marki NAURA?
Co wyróżnia produkty z gamy marki NAURA spośród innych dostępnych na rynku?

Oferta Naury to ok. 100 produktów, takich jak: ekologiczne płatki, kasze, strączki, mąki, chia, dodatki kulinarne, desery, pasty warzywne, soki, ekologiczne przekąski oraz naturalne przetwory i produkty z tofu. Sięgając po obojętnie jaki produkt: pastę warzywną czy przekąskę każdy może mieć pewność, że jest to produkt najwyższej jakości - bez zbędnych dodatków, barwników czy konserwantów.

Można śmiało powiedzieć, że marka Naura jest zdrowszą alternatywą lub naturalną wersją znanych produktów. Na przykład, w ofercie znajdą Państwo tradycyjne, ekologiczne chrupki kukurydziane. Różnią się od innych tym, że powstają bez oleju palmowego, dodatku soli i wzmacniaczy smaku. Chrupki są bezglutenowe, bez laktozy i cukru oraz wolne od soi. Do ich produkcji zostały użyte wyłącznie składniki pochodzące z certyfikowanych upraw ekologicznych.

Kolejnym przykładem są pasty warzywne. Większość konwencjonalnych past jest specjalnie zagęszczana i dosładzana. Często można w nich spotkać nieprzyjazne dla zdrowia dodatki. W pastach warzywnych od Naury nutę słodyczy nadają same pieczone warzywa, a kompozycję smaku dopełniają aromatyczne przyprawy. Pieczona marchew czy pieczony batat to sama słodycz, a dodatek nie wzmacniaczy smaku, lecz pełnoziarnistych i ekologicznych kasz sprawia, że pasta od Naury to zdrowy, samodzielny posiłek.

Co wpływa na cenę produktów NAURA?

Wiele produktów z oferty Naury posiada certyfikat rolnictwa ekologicznego. Żywność ekologiczna to żywność wysokiej jakości uzyskiwana z surowców wytworzonych taką metodą, w której nie stosuje się nawozów sztucznych, pestycydów, regulatorów wzrostu i dodatków żywnościowych. Rolnictwo ekologiczne w krajach UE nieustannie rozwija się natomiast z reguły produkty bio są droższe średnio o 20-30% od produktów konwencjonalnych.

Na decyzję w kwestii ustalenia ceny produktu wpływa wiele czynników również zewnętrznych, na które producenci nie mają wpływu.: konflikty polityczne, sytuacja hydrologiczna, dostępność surowców, wysokie koszty energii. Wszystko to przekłada się na finalną cenę produktu.

Staramy utrzymać się ceny produktów Naura na przystępnym dla konsumenta poziomie, czasem rezygnując przez to z lepszej ekspozycji produktów. Np. nasze kasze czy strączki, mogliśmy zapakować w wygodny doypack czy kartonik. Natomiast to finalnie wpłynęłoby na wyższą cenę produktu.

Jak wygląda dostępność produktów NAURA w ciągu roku?
Z którymi produktami może być problem z dostępnością i w jakim okresie roku?

W obecnej sytuacji na świecie brak dostępności surowców jest problemem globalnym. Tutaj trudno zamknąć się w przedziale czasowym. Trzeba spojrzeć na sytuację w skali całego roku.
Mówiąc wyżej o surowcu, mamy na myśli nie tylko główny składnik produktu ale również wszystkie jego elementy typu.: słoik, folia, karton, etykieta itd. Również termin realizacji jednego produktu wydłużył się nawet trzykrotnie. Jak na razie, możemy być spokojni bowiem staramy się uzupełniać stany magazynowe z znacznym wyprzedzeniem tak, aby konsumentom nie zabrakło niczego od Naury.

Jakie są plany firmy odnośnie powiększania asortymentu lub ulepszania obecnego asortymentu?

Będziemy rozwijać się w kategoriach odpowiadających trendom w zdrowej żywności. Słuchamy potrzeby naszych konsumentów, nieustannie szukamy ciekawych rozwiązań, nowości oraz zdrowszych alternatyw. Mamy nadzieję, że niedługo zaskoczymy naszą nową ofertą produktów.

Czy są plany ekspansji na inne rynki świata czy tylko skupienie się na obecnym rynku?

Niektóre produkty Naura, można już znaleźć na rynku niemieckim i angielskim. Myślimy globalnie, nie tylko lokalnie.

Czy mają Państwo informację od klienta, że jakiś produkt pozytywnie na niego wpłynął? Jeśli tak to który produkt i w jaki sposób pozytywnie wpłynął na klienta?

Otrzymujemy sporo telefonów z zapytaniami dotyczącymi chlebków bezglutenowych, jak również
z samymi, pozytywnymi komentarzami apropo tych produktów.
Nie ukrywamy, że dość długo przygotowywaliśmy się do wprowadzenia FIT pieczywa do oferty. Wystąpiliśmy o certyfikat tzw. przekreślonego kłosa, które przyznawane jest przez Europejskie Zrzeszenie Stowarzyszeń Osób z Celiakią. Opracowaliśmy świetne składy, które doglądała nasza dietetyk. Także, tym bardziej cieszymy się, że chlebki bezglutenowe Naura spotkały się z tak pozytywnym uznaniem konsumentów.

Który z produktów NAURA cieszy się największą popularnością?

Oczywiście chlebki o którym wspomnieliśmy wyżej, ale również produkty takie jak: pasty warzywne, chrupki (Drapichrupsy), lizaki i batony bez cukru, passata pomidorowa - to zdecydowanie ulubione produkty naszych konsumentów.

Jakie pytania najczęściej zadają klienci i co Państwo na nie odpowiadają?

„Gdzie można kupić Państwa produkty?” lub „Czy można kupić Państwa produkty bezpośrednio?”. Zawsze podpowiadamy w których sklepach wyposażone są w produkty Naura. Bardzo uprzejmie też informujemy, że niestety, ale nie mamy takiej możliwości, aby sprzedawać bezpośrednio.

Nasze atuty

  • Szybka realizacja zamówień na zdrową żywność
  • Wszystkie produkty widoczne w sklepie posiadamy w magazynie (np. erytrytol, matcha, tapioka, makaron konjac)
  • Pod ceną określone są daty minimalnej trwałości (np. sprawdź makaron ryżowy)
  • Możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji (np. na aloes)
  • Niskie ceny wysyłki (tania wysyłka produktów my best pharm)
  • Duży wybór rodzajów dostawy produktów np. kwas askorbinowy (Pocztex, Kurier DPD, Kurier Inpost, Paczkomaty, Orlen Paczka, Odbiór Osobisty Wrocław)
  • Płatności: przelew, PayU, pobranie, na miejscu (kartą lub gotówką) 
  • Niskie ceny produktów, dużo promocji
  • Rabaty dla stałych klientów (np. rabaty na stewia i inne produkty)
  • Duży wybór (ponad 7000 zdrowych produktów) (mleko kokosowe, ksylitol)
  • Ciągły rozwój, dużo nowości
  • Doświadczenie: sprzedajemy w Internecie już ponad 10 lat (karobprzecier pomidorowy)
  • Dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów
ŁADOWANIE....
ŁADOWANIE....
ŁADOWANIE....
ŁADOWANIE....
ŁADOWANIE....
ceneo
trusted-shops
google