Gruszka Suszona Bezglutenowa Bez Dodatku Cukru Plasterki 18 g - Crispy Natural
GRUSZKA SUSZONA BEZGLUTENOWA BEZ DODATKU CUKRU Bez smażenia i pieczenia. Pakowano w atmosferze ochronnej. Zawiera naturalnie występujące cukry. Masa netto: 18 g Składniki: gruszka 100%. Do wyprodukowania 100 g produktu gotowego użyto 892 g świeżych gruszek. Warunki przechowywania: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Spożyć bezpośrednio po otwarciu opakowania. Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 1375 kJ/ 326 kcal Tłuszcz: <0,2 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: <0,1 g Węglowodany: 66,4 g - w tym cukry: 47,4 g Błonnik: 23,9 g Białko: 3,3 g Sól: 0,03 g Producent: Crispy Natural Sp. z o.o. sp.k. ul. Łódzka 145a 62-800 Kalisz
1. Od jak dawna istnieje marka Crispy Natural i kto ją stworzył i dlaczego?
Marka Crispy Natural istnieje od 2007 roku, jest to rodzinna firma, spółka córka firmy Paula Ingredients, która jest na rynku od 1991 roku.
2. Co charakteryzuje produkty marki Crispy Natural? Co wyróżnia produkty z gamy marki Crispy Natural spośród innych dostępnych na rynku?
Produkty Crispy Natural są suszone innowacyjną - autorską metodą suszenia owoców i warzyw w wyjątkowo krótkim czasie oraz niskiej, lecz dodatniej temperaturze. Produkty są naturalne, bez sztucznych konserwantów, barwników, dodatku tłuszczu czy cukrów. Bogate w wartości odżywcze, nie zawierają glutenu, zawsze z czytelnym i prostym składem.
3. Co wpływa na cenę produktów Crispy Natural?
Na cenę produktów wpływa wysoka jakość produktów oraz unikalna technologia suszenia. Jesteśmy jedynym przedsiębiorstwem, które suszy metodą MIRVAC.
4. Jak wygląda dostępność produktów Crispy Natural w ciągu roku? Z którymi produktami może być problem z dostępnością i w jakim okresie roku?
Produkty są dostępne przez cały rok, kontraktujemy owoce i warzywa kiedy są dostępne i zabezpieczamy ilości na cały rok.
5. Jakie są plany firmy odnośnie powiększania asortymentu lub ulepszania obecnego asortymentu?
Firma cały czas się rozwija. Naszą ostatnią wprowadzoną nowością jest ser żółty, oraz produkty BIO pod koniec zeszłego roku. Asortyment również będzie powiększany w zależności od zapotrzebowania i sytuacji na rynku.
6. Czy są plany ekspansji na inne rynki świata czy tylko skupienie się na obecnym rynku?
Produkty cały czas są sprzedawane również na rynki eksportowe (jesteśmy w ponad 36 krajach).
7. Który z produktów Crispy Natural cieszy się największą popularnością?
Największą popularnością cieszą się jabłka smakowe (mango/truskawka/naturalne) oraz truskawka.
8. Jakie pytania najczęściej zadają klienci i co Państwo na nie odpowiadają?
Najczęściej zadawane pytania dotyczą technologii suszenia.