ICB PHARMA
Tomasz Świętosławski, Paweł Świętosławski Sp.j.
ul. Moździerzowców 6a
43-602 Jaworzno
Polska
ICB Pharma producent preparatów wspomagających leczenie chorób pasożytniczych skóry, alergii, ochrony przed kleszczami i komarami oraz pielęgnacji skóry.
Od jak dawna istnieje marka ICB PHARMA i kto ją stworzył i dlaczego?
Firma ICB Pharma powstała w 2003 roku ze spółek Pest Control News i ICB Polska prowadzonych przez aktualnych właścicieli.
Co charakteryzuje produkty marki ICB PHARMA? Co wyróżnia produkty z gamy marki ICB PHARMA spośród innych dostępnych na rynku?
Produkty ICB Pharma są przykładem najnowocześniejszych rozwiązań, w których wysoka skuteczność biologiczna połączona jest z minimalizacją niekorzystnego wpływu na ludzi i środowisko.
Co wpływa na cenę produktów ICB PHARMA?
W przypadku wielu produktów stosowane są oryginalne i wysoce zaawansowane technologie – np. mikro i nanokapsułki. Działalność ICB Pharma doskonale wpisuje się w trendy rozwoju praktycznej chemii i biologii. Dlatego wytwarzane produkty są doceniane i powszechnie stosowane na całym świecie. W dziedzinie ochrony zdrowia ICB Pharma słynie z doskonałych i bezpiecznych rozwiązań w leczeniu wszawicy czy neutralizacji czynników alergennych.
Działalność firmy
Działalność firmy jest prowadzona jest w 5 głównych działach: Health Care (ochrona zdrowia ludzi), Animal Health (ochrona zdrowia zwierząt), Pest Innovations (zwalczanie szkodników) oraz Crop Solutions (rozwiązania dla rolnictwa i ogrodnictwa). Ofertę firmy uzupełniają usługi laboratoriów chemicznych, działających w obszarze Badań i Rozwoju Produktów oraz Analiz Fizykochemicznych. Dział Health Care oferuje preparaty wspomagające leczenie chorób pasożytniczych skóry, alergii, ochrony przed kleszczami i komarami oraz pielęgnacji skóry. Większość produktów ma status wyrobów medycznych, od niedawna poszerzane jest portfolio produktów o statusie kosmetyku.
Co wyróżnia produkty firmy ICB PHARMA
Oferowane produkty wyróżnia wysoka jakość, bezpieczeństwo, brak chemicznych pestycydów, skuteczność potwierdzona badaniami oraz atrakcyjność produktu.
Istotnym aspektem jest dążenie do bycia liderem w danej kategorii oraz kontynuacja tradycji – gdzie przykładem jest preparat Pipi NITOLIC, obecny na rynku farmaceutycznym od blisko 30 lat.
Celem działu jest także reagowanie na pojawiające się na bieżąco potrzeby i ciągła rozbudowa portfolio produktowego, nie tylko poprzez rozszerzanie już istniejących konceptów o nowe produkty z kategorii (np. gumki Nitolic), ale również wprowadzanie nowych, kompatybilnych w sposobie dotarcia czy funkcjonalności do już istniejących produktów (linia Recotin).