
Aby spotkanie przy grillu było udane i odprężające, warto zadbać o niezbędne produkty, które zagwarantują lepszy smak potraw, a jednocześnie umilą czas spędzany w gronie rodziny i przyjaciół. Z myślą o fantastycznym sezonie grillowym przygotowaliśmy dla Państwa ekologiczne produkty na grilla, takie jak: sosy, przekąski, jednorazowe naczynia i sztućce, warzywa, napoje, a także preparaty do odstraszania owadów. Wszystkie produkty dostępne w naszej ofercie cechują się wysoką jakością i zostały stworzone z myślą o osobach ceniących sobie życie w stylu eko.
SOS LECZO Sos pomidorowy z dodatkiem suszonych warzyw. Bez sztucznych barwników i konserwantów. Produkt sterylizowany. Masa netto: 235 g Składniki: Koncentrat pomidorowy (122 g pomidorów na 100 g produktu), cukier, warzywa suszone 4,5%: papryka słodka, cebula, marchew, czosnek; ocet spirytusowy, sól, skrobia kukurydziana, ekstrakty przypraw. Informacja dla alergików: Produkt może zawierać: gorczycę. Wyprodukowano na Ukrainie. Warunki przechowywania: Przechowywać w temperaturze 0-25 ºC. Po otwarciu przechowywać w warunkach chłodniczych w temperaturze nie wyższej niż 8 ºC i spożyć w ciągu 7 dni. Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 368 kJ/ 87 kcal Tłuszcz: <0,5 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0 g Węglowodany: 20 g - w tym cukry: 19 g Białko: 1,4 g Sól: 2 g Producent: Merkury s.a. ul. Sejneńska 16 15-399 Białystok
SOS GRILL Sos pomidorowy z ziarnami gorczycy i dodatkiem ziół. Bez sztucznych barwników i konserwantów. Produkt sterylizowany. Masa netto: 235 g Składniki: Koncentrat pomidorowy (120 g pomidorów wykorzystano na 100 g produktu), cukier, skrobia kukurydziana, ocet spirytusowy, sól, ziarno gorczycy, suszone przyprawy 0,2%: kolendra, oregano, koperek, natka pietruszki, ekstrakty przypraw. Wyprodukowano na Ukrainie. Warunki przechowywania: Przechowywać w temperaturze 0-25 ºC. Po otwarciu przechowywać w warunkach chłodniczych w temperaturze nie wyższej niż 8 ºC i spożyć w ciągu 7 dni. Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 365 kJ/ 86 kcal Tłuszcz: 0,5 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0 g Węglowodany: 19 g - w tym cukry: 16 g Białko: 1,4 g Sól: 1,8 g Producent: Merkury s.a. ul. Sejneńska 16 15-399 Białystok
SOS SACEBELI Sos pomidorowy z dodatkiem suszonych warzyw i przypraw. Bez sztucznych barwników i konserwantów. Produkt sterylizowany. Masa netto: 235 g Składniki: Koncentrat pomidorowy (118 g pomidorów wykorzystano na 100 g produktu), cukier, ocet spirytusowy, skrobia kukurydziana, sól, warzywa suszone i przyprawy 2,1% (cebula, papryka słodka, czosnek, kolendra, kozieradka, koper, bazylia, cząber, ekstrakty przypraw. Informacja dla alergików: Produkt może zawierać: gorczycę. Wyprodukowano na Ukrainie. Warunki przechowywania: Przechowywać w temperaturze 0-25 ºC. Po otwarciu przechowywać w warunkach chłodniczych w temperaturze nie wyższej niż 8 ºC i spożyć w ciągu 7 dni. Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 344 kJ/ 81 kcal Tłuszcz: <0,5 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0 g Węglowodany: 19 g - w tym cukry: 17 g Białko: 1,1 g Sól: 2 g Producent: Merkury s.a. ul. Sejneńska 16 15-399 Białystok
Paluszki Orkiszowe Pełnoziarniste Bio 45 g - Naura
PALUSZKI ORKISZOWE PEŁNOZIARNISTE BIO Bez dodatku cukru. Zawiera naturalnie występujące cukry. Odpowiednie dla wegan i wegetarian. Bez substancji spulchniających. Masa netto: 45 g Składniki: Mąka z pszenicy orkisz pełnoziarnista* 86,7 %, olej kokosowy* 6,5%, woda, zakwas orkiszowy* 2,2% (mąka z pszenicy orkisz*, woda), sól himalajska. * Składniki z certyfikowanej uprawy ekologicznej Jednostka certyfikująca: BG-BIO-04 Pochodzenie surowców: Rolnictwo UE/ spoza UE Informacja dla alergików: Produkt może zawierać: sezam Warunki przechowywania: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 1658 kJ/ 392 kcal Tłuszcz: 5,2 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 3,7 g Węglowodany: 70 g - w tym cukry: 5,1 g Błonnik: 2,6 g Białko: 15 g Sól: 1,3 g Producent: Merkury S.A. ul. Sejneńska 16 15-399 Białystok
Paluszki Żytnie Pełnoziarniste Bio 45 g - Naura
PALUSZKI ŻYTNIE PEŁNOZIARNISTE BIO Bez dodatku cukru. Zawiera naturalnie występujące cukry. Odpowiednie dla wegan i wegetarian. Bez substancji spulchniających. Masa netto: 45 g Składniki: Mąka żytnia pełnoziarnista* 86,7 %, olej kokosowy* 6,5%, woda, zakwas żytni* 2,2% (mąka żytnia*, woda), sól himalajska. * Składniki z certyfikowanej uprawy ekologicznej Jednostka certyfikująca: BG-BIO-04 Pochodzenie surowców: Rolnictwo UE/ spoza UE Informacja dla alergików: Produkt może zawierać: sezam Warunki przechowywania: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 1684 kJ/ 398 kcal Tłuszcz: 4,6 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 2,2 g Węglowodany: 78 g - w tym cukry: 5,5 g Błonnik: 2,2 g Białko: 10 g Sól: 0,98 g Producent: Merkury S.A. ul. Sejneńska 16 15-399 Białystok
Chrupki Kukurydziane o Smaku Truskawkowym Bio 50 g - Drapi Chrupsy
CHRUPKI KUKURYDZIANE O SMAKU TRUSKAWKOWYM BIO Bez glutenu. Odpowiednie dla wegan. Masa netto: 50 g Składniki: Grys kukurydziany* (62%), cukier trzcinowy*, olej słonecznikowy*, maltodekstryna*, sproszkowany burak, sproszkowana truskawka* (0,5%), kwasek cytrynowy*, naturalny aromat truskawkowy. * Składniki z certyfikowanej uprawy ekologicznej Jednostka certyfikująca: HU-OKO-01 Pochodzenie surowców: Rolnictwo UE/ spoza UE Warunki przechowywania: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 1846 kJ/ 440 kcal Tłuszcz: 17 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 1,9 g Węglowodany: 65 g - w tym cukry: 18 g Błonnik: 6,2 g Białko: 3,6 g Sól: 0,04 g Producent: Merkury S.A. ul. Sejneńska 16 15-399 Białystok
Chrupki Kukurydziane o Smaku Orzechowym Bio 50 g - Drapi Chrupsy
CHRUPKI KUKURYDZIANE O SMAKU ORZECHOWYM BIO Bez glutenu. Odpowiednie dla wegan. Masa netto: 50 g Składniki: Grys kukurydziany* (67,5%), prażony orzeszek ziemny* (20%), olej słonecznikowy*, sól morska. * Składniki z certyfikowanej uprawy ekologicznej Jednostka certyfikująca: HU-OKO-01 Pochodzenie surowców: Rolnictwo UE/ spoza UE Warunki przechowywania: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 1913 kJ/ 458 kcal Tłuszcz: 23 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 2,9 g Węglowodany: 50 g - w tym cukry: 2,2 g Błonnik: 8,7 g Białko: 8,8 g Sól: 1,49 g Producent: Merkury S.A. ul. Sejneńska 16 15-399 Białystok
Majówka za pasem? Czas rozpocząć sezon grillowy!
Sezon grillowy tradycyjnie zaczyna się wraz z majówką, choć w praktyce, zapach grillowanego mięsa, ryb i warzyw można porzuć dużo wcześniej, nawet na początku kwietnia, gdy dopisuje pogoda. Czy można się temu dziwić? Absolutnie, w końcu kto nie lubi grilla, który oferuje nam naprawdę zdrowe jedzenie o mniejszej zawartości tłuszczu? Sezon grillowy zapoczątkowany w maju zostaje z nami aż do września, a czasami nawet trochę dłużej, o ile mityczna, złota polska jesień dopisze. Jeszcze przed nadejściem maja warto zatem wyciągnąć grill, dokładnie go oczyścić, a także wyposażyć się w produkty, które z pewnością umilą grillowanie w gronie rodziny i przyjaciół.
Jakie produkty na grilla są dostępne w naszym asortymencie?
W naszym sklepie przygotowaliśmy obszerny asortyment produktów, bez których nie może obejść się żadne grillowanie. Oferujemy Państwu takie artykuły, jak: sosy, keczupy, musztardy, przekąski, napoje, biodegradowalne naczynia i sztućce jednorazowe, energy drinki, a także preparaty odstraszające komary i kleszcze. Każdy produkt dostępny w naszej ofercie został szczegółowo opisany, tak, aby umożliwić Klientom satysfakcjonujący wybór. Stale poszerzamy asortyment produktów na grilla, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom wszystkich miłośników wiosennego i letniego grillowania.
Czym charakteryzują się produkty dostępne w naszej grillowej ofercie?
W sklepie Marketbio.pl przywiązujemy dużą wagę do tego, aby zaoferować Klientom produkty ekologiczne pozbawione szkodliwych dodatków. W tym celu współpracujemy ze sprawdzonymi i godnymi zaufania producentami, a informacje na ich temat umieszczamy na naszej stronie, tak, aby każdy Klient mógł sprawdzić, skąd pochodzą poszczególne produkty. Zależy nam na tym, aby grillowanie było smaczne, zdrowe, przyjemne, ale również bezpieczne dla środowiska. Z tego względu stawiamy wyłącznie na biodegradowalne naczynia i sztućce, a także preparaty odstraszające owady pozbawione szkodliwych substancji. Marketbio.pl to miejsce, które sprosta oczekiwaniom wszystkich osób, dla których tryb eko jest naprawdę ważny.
Ekologiczne produkty na grilla dostępne w sklepie Marketbio.pl
W ofercie sklepu internetowego Marketbio.pl ze zdrową żywnością znajdą Państwo bogaty wybór ekologicznych produktów na grilla. Z dużą starannością budujemy nasz asortyment produktów, aby wyjść naprzeciw oczekiwaniom najbardziej wymagających miłośników grillowania. W naszym sklepie dostępne są: keczupy, musztardy, sosy, przekąski, napoje energetyczne, a także naturalne preparaty do odstraszania komarów i kleszczy. Każdy produkt został szczegółowo opisany, tak, aby zakupy w naszym sklepie były jeszcze wygodniejsze. Wybierając zakupy w sklepie internetowym Marketbio.pl mogą Państwo oczekiwać przystępnych cen oraz atrakcyjnych promocji, wygodnych metod płatności i dostawy, a także szybkiej realizacji zamówień.
Od jak dawna istnieje firma Merkury i kto ją stworzył i dlaczego?
Jesteśmy liderem w dystrybucji zdrowej żywności i kosmetyków oraz największym w Polsce dystrybutorem leków na rynku pozaaptecznym. Dostarczamy produkty do 25 000 odbiorców w rynku nowoczesnym, tradycyjnym, aptecznym oraz e-commerce.
Nasza historia to wielopokoleniowy rozwój, ciągłe zdobywanie doświadczeń i wiedzy – niezbędnych czynników opartych na silnym, rodzinnym filarze, który nieprzerwanie umacnia rodzina Państwa Pawłowskich. Od 20 lat dostarczamy na rynek produkty, które towarzyszą nam w codziennym życiu. Chcemy, aby ludzie mieli lepszy wybór takich produktów, które służą zdrowiu i które w przyszłości będą łączyć nasze pokolenia.
Co charakteryzuje produkty od firmy Merkury? Co wyróżnia produkty z gamy marki Merkury spośród innych dostępnych na rynku?
Nasza oferta to starannie wyselekcjonowane produkty o najwyższej jakości. Dla naszych Partnerów chcemy być wsparciem i inspiracją. Jesteśmy autorem nowoczesnych rozwiązań dla sklepów, dzięki którym nasi Partnerzy mają zapewnione kompleksowe działania promocyjno – sprzedażowe. Oferujemy dwa programy: Takie Zdrowe i Apteczka Zdrowia.
Takie Zdrowe to flagowy program naszej firmy. W ramach programu Takie Zdrowe nasi Partnerzy otrzymują indywidualną, bądź gotową strefę ekspozycyjną ze zdrową żywnością. Nasz sposób pracy to nie tylko branding stref regałowych ale przede wszystkim skomponowanie atrakcyjnego asortymentu, czytelnej ekspozycji, efektywne wsparcie marketingowe oraz szkolenia sprzedażowe.
Co wpływa na cenę produktów Merkury?
Dostosowujemy ofertę do indywidualnych oczekiwań Partnerów. Autentyczność i przejrzystość w relacjach z naszymi Partnerami są dla nas kluczowe. Dlatego nasze oferty, regulaminy, zasady współpracy są wyraźnie zdefiniowane i zawsze respektowane. Nasza polityka cenowa oparta jest na wielu czynnikach, które pozwalają nam osiągnąć wyznaczone cele biznesowe.
Jak wygląda dostępność produktów Merkury w ciągu roku? Z którymi produktami może być problem z dostępnością i w jakim okresie roku?
Dbamy o ciągłość w łańcuchu dostaw i cały czas udoskonalamy logistykę. Staramy się uzupełniać stocki magazynowe o produkty wysokiej rotacji. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby nasi klienci czuli się bezpieczni o asortyment produktów w swoich sklepach.
Na początku tego roku borykaliśmy się z dostępnościom produktów naszych ukraińskich marek: Bob Snail i Daryna. Zatrzymaliśmy również dostawy wielu marek rosyjskich i zerwaliśmy współpracę z dostawcami z Rosji. Spadek importu niektórych produktów m.in.: kukurydzy, pszenicy czy oleju z Ukrainy nie pozostanie bez wpływu. Nasi producenci żywności borykają się dostępnością niektórych surowców, przez co czas realizacji i oczekiwania na jeden produkt z kilku dni przedłużył się do kilku miesięcy. Do końca tego roku nie przewidujemy braków w asortymencie, a o przyszłym roku zadecyduje nieprzewidywalna sytuacja gospodarczo-polityczna.
Jakie są plany firmy odnośnie powiększania asortymentu lub ulepszania obecnego asortymentu?
Nadal będziemy rozwijać się w trzech kategoriach: leki i suplementy diety, zdrowa żywność oraz kosmetyki i dostosowywać do każdej kategorii produkty w oparciu o wyznaczone cele biznesowe.
Czy są plany ekspansji na inne rynki świata czy tylko skupienie się na obecnym rynku?
Produkty, które dystrybuujemy można znaleźć na rynkach zagranicznych, które nieustannie podbijamy.
Czy mają Państwo informację od klienta, że jakiś produkt pozytywnie na niego wpłynął? Jeśli tak to który produkt i w jaki sposób pozytywnie wpłynął na klienta?
Jest wiele produktów w naszej ofercie, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Z kategorii leków i suplementów diety uwielbianą marką naszych klientów jest np. dr Vita, gdzie wśród top sprzedających się produktów są witaminy musujące.
Z kategorii zdrowej żywności ulubioną marką jest Naura. Od niedawna w ofercie Naury pojawiły się pasty z tofu oraz tofu marynowane i wędzone. To produkty, które nie wymagają przechowywania w warunkach chłodniczych. Można je znaleźć na półkach w sieciach Rossmann czy Kaufland. Stanowią doskonałą alternatywą dla produktów odzwierzęcych. Kolejnym produktem w top sprzedaży jest włoska passata pomidorowa od Naury. Każdy z tych produktów cieszy się pozytywną opinią konsumentów, a opinie google to tylko potwierdzają. Drapi chrupsy ketchupowe Naura zostały sprawdzone pod kątem czystej etykiety na czytamyetykiety.pl. Wypadły znakomicie!
Który z produktów Merkury cieszy się największą popularnością?
Jesteśmy firmą handlową i jeśli mówimy o produkcie z danej kategorii, to odpowiedzi na to pytanie mamy nadzieję, że udało nam się udzielić w pytaniu powyżej. Jeśli mówimy o produkcie jako o usłudze jaką oferujemy to ogromną popularnością cieszy się nasz program promocyjno-sprzedażowy: Takie Zdrowe.
Jakie pytania najczęściej zadają klienci i co Państwo na nie odpowiadają?
Na początku tego roku mieliśmy wiele zapytań o kosmetyki, które sprowadzaliśmy od producentów z Rosji. Do niektórych produktów nasi klienci byli mocno przywiązani. W tym przypadku, z przykrościom musieliśmy poinformować i przesłać oficjalne pismo od Zarządu, że wycofujemy produkty z Rosji z naszej oferty.
Od jak dawna istnieje marka NAURA i kto ją stworzył i dlaczego?
Marka Naura powstała wiele lat temu. Po przebyciu długiej podróży trafiła do Polski. U nas, w Polsce nabrała sił i zaprzyjaźniła się z sympatycznym królikiem, który okazał się wspaniałym towarzyszem i kulinarnym odkrywcą. Dziś wspólnie, Naura i królik, dostarczają najwyższej jakości, ekologiczne i naturalne produkty do przyrządzania codziennych potraw i przekąszania „na zdrowo”.
W marce Naura każdy może znaleźć coś pysznego dla siebie. Misją marki jest zachęcać do odkrywania nowych smaków, do wspólnego gotowania oraz przeżywania i czerpania radości z kulinarnych przygód.
Co charakteryzuje produkty marki NAURA?
Co wyróżnia produkty z gamy marki NAURA spośród innych dostępnych na rynku?
Oferta Naury to ok. 100 produktów, takich jak: ekologiczne płatki, kasze, strączki, mąki, chia, dodatki kulinarne, desery, pasty warzywne, soki, ekologiczne przekąski oraz naturalne przetwory i produkty z tofu. Sięgając po obojętnie jaki produkt: pastę warzywną czy przekąskę każdy może mieć pewność, że jest to produkt najwyższej jakości - bez zbędnych dodatków, barwników czy konserwantów.
Można śmiało powiedzieć, że marka Naura jest zdrowszą alternatywą lub naturalną wersją znanych produktów. Na przykład, w ofercie znajdą Państwo tradycyjne, ekologiczne chrupki kukurydziane. Różnią się od innych tym, że powstają bez oleju palmowego, dodatku soli i wzmacniaczy smaku. Chrupki są bezglutenowe, bez laktozy i cukru oraz wolne od soi. Do ich produkcji zostały użyte wyłącznie składniki pochodzące z certyfikowanych upraw ekologicznych.
Kolejnym przykładem są pasty warzywne. Większość konwencjonalnych past jest specjalnie zagęszczana i dosładzana. Często można w nich spotkać nieprzyjazne dla zdrowia dodatki. W pastach warzywnych od Naury nutę słodyczy nadają same pieczone warzywa, a kompozycję smaku dopełniają aromatyczne przyprawy. Pieczona marchew czy pieczony batat to sama słodycz, a dodatek nie wzmacniaczy smaku, lecz pełnoziarnistych i ekologicznych kasz sprawia, że pasta od Naury to zdrowy, samodzielny posiłek.
Co wpływa na cenę produktów NAURA?
Wiele produktów z oferty Naury posiada certyfikat rolnictwa ekologicznego. Żywność ekologiczna to żywność wysokiej jakości uzyskiwana z surowców wytworzonych taką metodą, w której nie stosuje się nawozów sztucznych, pestycydów, regulatorów wzrostu i dodatków żywnościowych. Rolnictwo ekologiczne w krajach UE nieustannie rozwija się natomiast z reguły produkty bio są droższe średnio o 20-30% od produktów konwencjonalnych.
Na decyzję w kwestii ustalenia ceny produktu wpływa wiele czynników również zewnętrznych, na które producenci nie mają wpływu.: konflikty polityczne, sytuacja hydrologiczna, dostępność surowców, wysokie koszty energii. Wszystko to przekłada się na finalną cenę produktu.
Staramy utrzymać się ceny produktów Naura na przystępnym dla konsumenta poziomie, czasem rezygnując przez to z lepszej ekspozycji produktów. Np. nasze kasze czy strączki, mogliśmy zapakować w wygodny doypack czy kartonik. Natomiast to finalnie wpłynęłoby na wyższą cenę produktu.
Jak wygląda dostępność produktów NAURA w ciągu roku?
Z którymi produktami może być problem z dostępnością i w jakim okresie roku?
W obecnej sytuacji na świecie brak dostępności surowców jest problemem globalnym. Tutaj trudno zamknąć się w przedziale czasowym. Trzeba spojrzeć na sytuację w skali całego roku.
Mówiąc wyżej o surowcu, mamy na myśli nie tylko główny składnik produktu ale również wszystkie jego elementy typu.: słoik, folia, karton, etykieta itd. Również termin realizacji jednego produktu wydłużył się nawet trzykrotnie. Jak na razie, możemy być spokojni bowiem staramy się uzupełniać stany magazynowe z znacznym wyprzedzeniem tak, aby konsumentom nie zabrakło niczego od Naury.
Jakie są plany firmy odnośnie powiększania asortymentu lub ulepszania obecnego asortymentu?
Będziemy rozwijać się w kategoriach odpowiadających trendom w zdrowej żywności. Słuchamy potrzeby naszych konsumentów, nieustannie szukamy ciekawych rozwiązań, nowości oraz zdrowszych alternatyw. Mamy nadzieję, że niedługo zaskoczymy naszą nową ofertą produktów.
Czy są plany ekspansji na inne rynki świata czy tylko skupienie się na obecnym rynku?
Niektóre produkty Naura, można już znaleźć na rynku niemieckim i angielskim. Myślimy globalnie, nie tylko lokalnie.
Czy mają Państwo informację od klienta, że jakiś produkt pozytywnie na niego wpłynął? Jeśli tak to który produkt i w jaki sposób pozytywnie wpłynął na klienta?
Otrzymujemy sporo telefonów z zapytaniami dotyczącymi chlebków bezglutenowych, jak również
z samymi, pozytywnymi komentarzami apropo tych produktów.
Nie ukrywamy, że dość długo przygotowywaliśmy się do wprowadzenia FIT pieczywa do oferty. Wystąpiliśmy o certyfikat tzw. przekreślonego kłosa, które przyznawane jest przez Europejskie Zrzeszenie Stowarzyszeń Osób z Celiakią. Opracowaliśmy świetne składy, które doglądała nasza dietetyk. Także, tym bardziej cieszymy się, że chlebki bezglutenowe Naura spotkały się z tak pozytywnym uznaniem konsumentów.
Który z produktów NAURA cieszy się największą popularnością?
Oczywiście chlebki o którym wspomnieliśmy wyżej, ale również produkty takie jak: pasty warzywne, chrupki (Drapichrupsy), lizaki i batony bez cukru, passata pomidorowa - to zdecydowanie ulubione produkty naszych konsumentów.
Jakie pytania najczęściej zadają klienci i co Państwo na nie odpowiadają?
„Gdzie można kupić Państwa produkty?” lub „Czy można kupić Państwa produkty bezpośrednio?”. Zawsze podpowiadamy w których sklepach wyposażone są w produkty Naura. Bardzo uprzejmie też informujemy, że niestety, ale nie mamy takiej możliwości, aby sprzedawać bezpośrednio.