
OTO Liofilizowana Malina Proszek 40 g - Tęczowy Ogród
LIOFILIZOWANA MALINA PROSZEK Bez dodatku cukru, bez barwników, bez konserwantów, 100 % liofilizowanych owoców. Zawiera naturalnie występujące cukry Proszek można podawać do jogurtów, koktajli, serków, musli, deserów, kompotów, ciast, lodów, gofrów i naleśników. Świetnie sprawdzi się jako posypka lub naturalny barwnik. Masa netto: 20 g Składniki: liofilizowana malina 100%. Warunki przechowywania: Przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu, w suchym i chłodnym miejscu. Wartość odżywcza w 100 g: Wartość energetyczna: 1558 kJ/373 kcal Tłuszcz: 9,8 g w tym kwasy nasycone: 0,7 g Węglowodany: 46,1 g w tym cukry: 14,3 g Błonnik: 30,7 g Białko: 9,8 g Sól: 0,03 g Producent: Otolandia ul. Postępu 2 02-676 Warszawa
OTO Liofilizowana Malina Czarna w Kawałkach 20 g - Tęczowy Ogród
LIOFILIZOWANA MALINA CZARNA W KAWAŁKACH Bez dodatku cukru, bez barwników, bez konserwantów, 100 % liofilizowanych owoców. Zawiera naturalnie występujące cukry Tęczowe owoce to świetna przekąska, a także dodatek do serków, jogurtów, deserów i ciast. Masa netto: 20 g Składniki: liofilizowana czarna malina 100%. Warunki przechowywania: Przechowywać w szczelnie zamkniętym opakowaniu, w suchym i chłodnym miejscu. Wartość odżywcza w 100 g: Wartość energetyczna: 1403 kJ/335 kcal Tłuszcz: 5,0 g w tym kwasy nasycone: 0,4 g Węglowodany: 45,2 g w tym cukry: 35,8 g Błonnik: 32,8 g Białko: 6,8 g Sól: <0,1 g Producent: Otolandia ul. Postępu 2 02-676 Warszawa
Proces liofilizacji
Od jak dawna istnieje marka Otolandia i kto ją stworzył i dlaczego?
Początki firmy sięgają 2018 roku od tego czasu regularnie i prężnie się rozwijamy:
- wysyłając produkty na cały świat (Wielka Brytania, Niemcy, Ukraina, Hiszpania, Litwa, Słowacja i wiele innych)
- Przeprowadzając mnóstwo prób i testów, żeby sprostać wymaganiom naszych klientów
- Sprzedając szerokie portfolio produktów
Pomysł na naszą firmę zrodził się przy poszukiwaniach produktów idealnych na co dzień i w podróży. Gdy jesteśmy w domu, ciągle myślimy o kolejnej podróży w niebanalne, pełne kolorowej natury miejsca, gdzie towarzyszy nam proste i zdrowe jedzenie. Z drugiej strony podczas podróży tęsknimy za rodzinnymi stronami łanami zbóż, swojskimi owocami z ogródka. Tym sposobem wpadliśmy na pomysł stworzenia produktów, których zawsze nam brakowało na sklepowych półkach.
Postawiliśmy sobie jasne zadanie, OTO produkty mają być:
- zdrowe
- o prostym składzie
- z naturalnych surowców
- lekkie i łatwe do spakowania
- i koniecznie o krótkim czasie przygotowania.
Co charakteryzuje produkty marki Otolandia? Co wyróżnia produkty z gamy marki Otolandia spośród innych dostępnych na rynku?
- 100% naturalnych składników: nie używamy konserwantów, barwników i sztucznych dodatków
- OTO produkty nie zawierają dodatku cukru
- Innowacyjne połączenia owoców i warzyw z wartościowymi zbożami
- Produkty szybkie w przygotowaniu i niewymagające gotowania
- Szczelne opakowania typu doypack, zapewniające świeżość na długi czas
Co wpływa na cenę produktów Otolandia?
- Wysokiej jakości produkty zawierające tylko naturalne składniki
- Proces przygotowania taki jak np. liofilizacja, która jest dość kosztowna, ale zapewnia zachowanie dużej ilości wartości odżywczej
- Szczelne opakowania typu doypack, zapewniają świeżość na długi czas i możliwość wilelokrotnego otwierania.
Jak wygląda dostępność produktów Otolandia w ciągu roku? Z którymi produktami może być problem z dostępnością i w jakim okresie roku?
OTO produkty są dostępne cały rok.
Jakie są plany firmy odnośnie powiększania asortymentu lub ulepszania obecnego asortymentu?
W dalszym ciągu planujemy powiększanie naszego portfolio, przez wprowadzanie nowych wersji obecnie sprzedawanych kategorii, ale także pracujemy nad zupełnie nowymi produktami.
Czy są plany ekspansji na inne rynki świata czy tylko skupienie się na obecnym rynku?
Jesteśmy otwarci na szerszą ekspansję na zagraniczne rynki.
Czy mają Państwo informację od klienta, że jakiś produkt pozytywnie na niego wpłynął? Jeśli tak to który produkt i w jaki sposób pozytywnie wpłynął na klienta?
Wielu klientów zachwala sobie nasze liofilizowane owoce za ich chrupkość i jakość. Mamy uwielbiają także OTO Chrupki, nie tylko za czysty skład, ale także za to, że nie zaklejają buzi (i wszystkiego dookoła), więc są idealną przekąską na spacer czy do szkoły.
Który z produktów Otolandia cieszy się największą popularnością?
Największą popularnością cieszą się chrupiące owoce liofilizowane, a prym wiedzie chrupiąca truskawka. Drugim flagowym produktem są OTO Chrupki w różnych wersjach smakowych, które są doskonałą alternatywą dla sklepowych przekąsek zawierających cukier, barwniki i konserwanty.
Jakie pytania najczęściej zadają klienci i co Państwo na nie odpowiadają?
Kiedy wprowadzimy nowe produkty ???? Cały czas nad tym działamy i sukcesywnie poszerzmy nasze portfolio.