
Dbanie o zdrowe nawyki żywieniowe przez cały rok przynosi wielowymiarowe korzyści dla zdrowia fizycznego i psychicznego. Zamiast skupiać się na krótkoterminowych celach związanych z noworocznymi postanowieniami, warto dążyć do trwałych zmian w stylu życia i cieszyć się korzyściami zdrowotnymi przez cały rok.
Napój Owsiany INKA 1 l - Grana
NAPÓJ OWSIANY INKA Doskonała roślinna alternatywa mleka dla tych, co lubią łączyć przyjemność smaku i dobre nawyki. Bez dodatku cukru. Zawiera naturalnie występujące cukry. Naturalnie bez laktozy. Odpowiedni dla wegan. Zawiera wapń i witaminy. Produkt UHT. Zawartość netto: 1 l Składniki: woda, owies 10%, olej słonecznikowy, węglan wapnia, sól morska, witamina E, witamina B6, witamina B2, witamina A, kwas foliowy, witamina D, witamina B12. Sposób użycia: Spróbuj do kultowej kawy INKA, do owsianki, na ciepło, na zimno. Warunki przechowywania: Po otwarciu przechowuj w lodówce nie dłużej niż 4 dni. Wartość odżywcza w 100 ml produktu: Wartość energetyczna: 186 kJ/ 44 kcal Tłuszcz: 1,1 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0,2 g Węglowodany: 7,6 g - w tym cukry: 4,4 g Błonnik: 0,5 g Białko: 0,7 g Sól: 0,1 g Producent: Grana sp. z o.o. ul. Piłsudskiego 1 32-050 Skawina
Historia Marki
Polscy naukowcy opracowali recepturę rozpuszczalnej kawy zbożowej Inka w 1971roku. Marka jest znana od pokoleń. W 100% złożona z naturalnych składników, zdobyła uznanie w Polsce i w wielu innych krajach świata. Jest marką z długą tradycją i polską duszą. Inka jest synonimem kategorii kaw zbożowych, od zawsze jest liderem rynku.
Naturalność kawy zbożowej Inka
Inka kojarzona jest z tym co naturalne i zdrowe, jest dobra w swej naturze. Łączy w sobie dobroczynny wpływ na organizm, przyjemność smaku i naturalność. Oferuje poczucie dbania o rodzine i o siebie. Portfolio marki rozwija się adekwatnie do potrzeb nowoczesnego konsumenta.
Inka synonimem swojej marki
Inka jest najbardziej znaną i rozpoznawalną kawą zbożową na rynku, istnieje tak długo w prawie niezmienionej formie. Walory i odmiany smakowe przyciągają kolejna pokolenia klientów.
Polacy mówiąc „kawa zbożowa” myślą „Inka”
Ten sukces jest wynikiem wiedzy, doświadczenia i poszanowania wieloletniej tradycji. Inka zdibywa prestiżowe nagrody a także wyróżnienia m.in.: „Poznaj dobrą żywność”, „Perła FMCG”, „Produkt na medal”, „Polska Marka”.