Szybki kontakt: +48 71 727 62 40, sklep@marketbio.pl

Pasty kanapkowe – propozycja dla miłośników zdrowej żywności

Pasty Kanapkowe, Smarowidła

Do grona past kanapkowych zaliczymy wszelkie smarowidła do pieczywa, które mają nam zaoferować dodatkowe walory smakowe, a także niezbędne składniki odżywcze. Pasty dostępne w hipermarketach często odznaczają się niestety szkodliwym składem, a ich wartości odżywcze są mocno ograniczone. Znacznie lepszą alternatywą są ekologiczne i sprawdzone pasty kanapkowe dostępne w ofercie sklepu Marketbio.pl.

Smalczyk Wegański z Cebulą Bio 190 g - Naura

Smalczyk Wegański z Cebulą Bio 190 g - Naura

SMALCZYK WEGAŃSKI Z CEBULKĄ BIO Masa netto: 190 g Składniki: Gotowana ciecierzyca BIO 33% (ciecierzyca BIO, woda), cebula BIO 14%, woda, gotowana kasza gryczana BIO 14% (kasza gryczana BIO, woda), olej słonecznikowy BIO, czosnek BIO, sól morska, ocet jabłkowy BIO, pieprz czarny mielony BIO, majerank BIO.   Jednostka certyfikująca: PL-EKO-07 Pochodzenie surowców: Rolnictwo UE/ spoza UE   Informacja dla alergików: Produkt może zawierać: zboża zawierające gluten, soję, orzeszki ziemne, seler, sezam. Warunki przechowywania: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu przechowywać w warunkach chłodniczych i spożyć w ciągu 48 godzin.   Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 623 kJ/ 149 kcal Tłuszcz: 8,7 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 1,1 g Węglowodany: 12 g - w tym cukry: 1,5 g Błonnik: 3 g Białko: 3,8 g Sól: 0,91 g     Producent: Merkury S.A. ul. Sejneńska 16 15-399 Białystok

10,49 zł
Pasta z Batatów z Rozmarynem Bio 190 g - Naura

Pasta z Batatów z Rozmarynem Bio 190 g - Naura

PASTA Z BATATÓW Z ROZMARYNEM BIO Masa netto: 190 g Składniki: Pieczone bataty BIO 29%, gotowana ciecierzyca BIO (ciecierzyca BIO, woda), woda, olej słonecznikowy BIO, cebula BIO, sok z cytryny BIO, sól morska, czosnek BIO, suszony rozmaryn BIO 0,1%   Jednostka certyfikująca: PL-EKO-07 Pochodzenie surowców: Rolnictwo UE/ spoza UE   Informacja dla alergików: Może zawierać zboża zawierające gluten, orzeszki ziemne, soję, seler, gorczycę, nasiona sezamu.  Warunki przechowywania: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu przechowywać w lodówce nie dłużej niż 72 godziny.   Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 582 kJ/ 139 kcal Tłuszcz: 7 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 0,9 g Węglowodany: 14 g - w tym cukry: 2,1 g Błonnik: 3,1 g Białko: 3 g Sól: 0,91 g     Producent: Merkury S.A. ul. Sejneńska 16 15-399 Białystok

10,49 zł
Paprykarz z Kaszą Jaglaną Bio 190 g - Naura

Paprykarz z Kaszą Jaglaną Bio 190 g - Naura

PAPRYKARZ Z KASZĄ JAGLANĄ BIO Produkt sterylizowany. Masa netto: 190 g Składniki: Gotowana kasza jaglana BIO 30% (kasza jaglana BIO, woda), przecier pomidorowy BIO, pieczona marchew BIO, cebula BIO, świeża papryka BIO 7%, olej słonecznikowy BIO, sól morska, papryka słodka mielona BIO, ostra papryka mielona BIO, pieprz BIO.   Jednostka certyfikująca: PL-EKO-07 Pochodzenie surowców: Rolnictwo UE/ spoza UE   Informacja dla alergików: Możliwa obecność:: gorczycy, selera, orzeszków ziemnych. Warunki przechowywania: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Po otwarciu przechowywać w lodówce nie dłużej niż 72 godziny.   Wartość odżywcza w 100 g produktu: Wartość energetyczna: 432 kJ/ 103 kcal Tłuszcz: 14 g - w tym kwasy tłuszczowe nasycone: 1,8 g Węglowodany: 12 g - w tym cukry: 0,7 g Błonnik: 4,1 g Białko: 5,1 g Sól: 0,93 g     Producent: Merkury S.A. ul. Sejneńska 16 15-399 Białystok

11,49 zł

Jakie składniki znajdziemy w pastach kanapkowych?

Składnikiem naturalnych past kanapkowych bardzo często warzywa, takie jak: papryka, ciecierzyca, pomidory czy soczewica. Do grona past kanapkowych zaliczymy również smalczyk oraz pasztet zawierające mięsko oraz tłuszcze odzwierzęce. Warto jednak wspomnieć o specjalnej linii produktów dla wegan, w których znajdziemy pasztety przyrządzane z marchewki, kaszy, soczewicy oraz ciecierzycy. Wybór na rynku jest bardzo bogaty, dzięki czemu, nawet najbardziej wymagający smakosze znajdą pastę kanapkową dostosowaną do swoich nawyków żywieniowych.

Pasty kanapkowe adresowane weganom

Ogólnodostępne pasty kanapkowe często nie spełniają oczekiwań wegetarianów oraz wegan, ponieważ zawierają w sobie składniki pochodzenia zwierzęcego. Jak już mówiliśmy, ekologiczne pasty kanapkowe często pamiętają o potrzebach wegan i są pozbawione składników odzwierzęcych. Przykładem jest wyżej wspomniany pasztet z ciecierzycy, marchewki czy soczewicy. Na rynku dostępny jest nawet wegetariański smalec wytwarzany na bazie warzyw i ziół. Wegetarianie bardzo chwalą sobie walory smakowe takich produktów, ciesząc się, że mogą sobie pozwolić na delektowanie się ulubionymi pastami, które powstały bez krzywdy zwierząt.

hummus

Dlaczego warto wybrać jakościowe pasty kanapkowe?

Zdrowe pasty kanapkowe są produkowane na bazie naturalnych i sprawdzonych składników. Dzięki temu, okazują się dobrą alternatywą dla ogólnodostępnych past zawierających w swoim składzie mnóstwo konserwantów i szkodliwych substancji. Naturalne pasty kanapkowe zaoferują naszemu podniebieniu prawdziwą ucztę, a co więcej, pozwolą cieszyć się świadomością zdrowego stylu życia. Jest to szczególnie ważne dla osób, które zwracają ogromną uwagę na to, co jedzą na co dzień.

Zdrowe pasty kanapkowe w ofercie sklepu Marketbio.pl

W ofercie sklepu ze zdrową żywnością Marketbio.pl znajdziesz jakościowe pasty kanapkowe wytwarzane na bazie naturalnych i bezpiecznych składników. Możemy się pochwalić bogatą ofertą produktów dla wegan, w której dostępny jest także pasztet i smalczyk. Ponadto, możemy zaoferować naszym klientom hummus, paprykarze oraz inne pasty kanapkowe odznaczające się wysoką jakością i zdrowym składem. Z pomocą tych produktów przygotujesz przepyszne kanapki, które dostarczą organizmowi wielu cennych składników odżywczych.

kanapki

merkury

Od jak dawna istnieje firma Merkury i kto ją stworzył i dlaczego?

Jesteśmy liderem w dystrybucji zdrowej żywności i kosmetyków oraz największym w Polsce dystrybutorem leków na rynku pozaaptecznym. Dostarczamy produkty do 25 000 odbiorców w rynku nowoczesnym, tradycyjnym, aptecznym oraz e-commerce.

Nasza historia to wielopokoleniowy rozwój, ciągłe zdobywanie doświadczeń i wiedzy – niezbędnych czynników opartych na silnym, rodzinnym filarze, który nieprzerwanie umacnia rodzina Państwa Pawłowskich. Od 20 lat dostarczamy na rynek produkty, które towarzyszą nam w codziennym życiu. Chcemy, aby ludzie mieli lepszy wybór takich produktów, które służą zdrowiu i które w przyszłości będą łączyć nasze pokolenia.

Co charakteryzuje produkty od firmy Merkury? Co wyróżnia produkty z gamy marki Merkury spośród innych dostępnych na rynku?

Nasza oferta to starannie wyselekcjonowane produkty o najwyższej jakości. Dla naszych Partnerów chcemy być wsparciem i inspiracją. Jesteśmy autorem nowoczesnych rozwiązań dla sklepów, dzięki którym nasi Partnerzy mają zapewnione kompleksowe działania promocyjno – sprzedażowe. Oferujemy dwa programy: Takie Zdrowe i Apteczka Zdrowia.

Takie Zdrowe to flagowy program naszej firmy. W ramach programu Takie Zdrowe nasi Partnerzy otrzymują indywidualną, bądź gotową strefę ekspozycyjną ze zdrową żywnością. Nasz sposób pracy to nie tylko branding stref regałowych ale przede wszystkim skomponowanie atrakcyjnego asortymentu, czytelnej ekspozycji, efektywne wsparcie marketingowe oraz szkolenia sprzedażowe.

Co wpływa na cenę produktów Merkury?

Dostosowujemy ofertę do indywidualnych oczekiwań Partnerów. Autentyczność i przejrzystość w relacjach z naszymi Partnerami są dla nas kluczowe. Dlatego nasze oferty, regulaminy, zasady współpracy są wyraźnie zdefiniowane i zawsze respektowane. Nasza polityka cenowa oparta jest na wielu czynnikach, które pozwalają nam osiągnąć wyznaczone cele biznesowe.

Jak wygląda dostępność produktów Merkury w ciągu roku? Z którymi produktami może być problem z dostępnością i w jakim okresie roku?

Dbamy o ciągłość w łańcuchu dostaw i cały czas udoskonalamy logistykę. Staramy się uzupełniać stocki magazynowe o produkty wysokiej rotacji. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby nasi klienci czuli się bezpieczni o asortyment produktów w swoich sklepach.
Na początku tego roku borykaliśmy się z dostępnościom produktów naszych ukraińskich marek: Bob Snail i Daryna. Zatrzymaliśmy również dostawy wielu marek rosyjskich i zerwaliśmy współpracę z dostawcami z Rosji. Spadek importu niektórych produktów m.in.: kukurydzy, pszenicy czy oleju z Ukrainy nie pozostanie bez wpływu. Nasi producenci żywności borykają się dostępnością niektórych surowców, przez co czas realizacji i oczekiwania na jeden produkt z kilku dni przedłużył się do kilku miesięcy. Do końca tego roku nie przewidujemy braków w asortymencie, a o przyszłym roku zadecyduje nieprzewidywalna sytuacja  gospodarczo-polityczna.

Jakie są plany firmy odnośnie powiększania asortymentu lub ulepszania obecnego asortymentu?

Nadal będziemy rozwijać się w trzech kategoriach: leki i suplementy diety, zdrowa żywność oraz kosmetyki i dostosowywać do każdej kategorii produkty w oparciu o wyznaczone cele biznesowe.

Czy są plany ekspansji na inne rynki świata czy tylko skupienie się na obecnym rynku?

Produkty, które dystrybuujemy można znaleźć na rynkach zagranicznych, które nieustannie podbijamy.

Czy mają Państwo informację od klienta, że jakiś produkt pozytywnie na niego wpłynął? Jeśli tak to który produkt i w jaki sposób pozytywnie wpłynął na klienta?

Jest wiele produktów w naszej ofercie, które cieszą się dużym zainteresowaniem. Z kategorii leków i suplementów diety uwielbianą marką naszych klientów jest np. dr Vita, gdzie wśród top sprzedających się produktów są witaminy musujące.

Z kategorii zdrowej żywności ulubioną marką jest Naura. Od niedawna w ofercie Naury pojawiły się pasty z tofu oraz tofu marynowane i wędzone. To produkty, które nie wymagają przechowywania w warunkach chłodniczych. Można je znaleźć na półkach w sieciach Rossmann czy Kaufland. Stanowią doskonałą alternatywą dla produktów odzwierzęcych. Kolejnym produktem w top sprzedaży jest włoska passata pomidorowa od Naury. Każdy z tych produktów cieszy się pozytywną opinią konsumentów, a opinie google to tylko potwierdzają. Drapi chrupsy ketchupowe Naura zostały sprawdzone pod kątem czystej etykiety na czytamyetykiety.pl. Wypadły znakomicie!

Który z produktów Merkury cieszy się największą popularnością?

Jesteśmy firmą handlową i jeśli mówimy o produkcie z danej kategorii, to odpowiedzi na to pytanie mamy nadzieję, że udało nam się udzielić w pytaniu powyżej. Jeśli mówimy o produkcie jako o usłudze jaką oferujemy to ogromną popularnością cieszy się nasz program promocyjno-sprzedażowy: Takie Zdrowe.

Jakie pytania najczęściej zadają klienci i co Państwo na nie odpowiadają?

Na początku tego roku mieliśmy wiele zapytań o kosmetyki, które sprowadzaliśmy od producentów z Rosji. Do niektórych produktów nasi klienci byli mocno przywiązani. W tym przypadku, z przykrościom musieliśmy poinformować i przesłać oficjalne pismo od Zarządu, że wycofujemy produkty z Rosji z naszej oferty.

 

Naura

Od jak dawna istnieje marka NAURA i kto ją stworzył i dlaczego?

Marka Naura powstała wiele lat temu. Po przebyciu długiej podróży trafiła do Polski. U nas, w Polsce nabrała sił i zaprzyjaźniła się z sympatycznym królikiem, który okazał się wspaniałym towarzyszem i kulinarnym odkrywcą. Dziś wspólnie, Naura i królik, dostarczają najwyższej jakości, ekologiczne i naturalne produkty do przyrządzania codziennych potraw i przekąszania „na zdrowo”.

W marce Naura każdy może znaleźć coś pysznego dla siebie. Misją marki jest zachęcać do odkrywania nowych smaków, do wspólnego gotowania oraz przeżywania i czerpania radości z kulinarnych przygód.

Co charakteryzuje produkty marki NAURA?
Co wyróżnia produkty z gamy marki NAURA spośród innych dostępnych na rynku?

Oferta Naury to ok. 100 produktów, takich jak: ekologiczne płatki, kasze, strączki, mąki, chia, dodatki kulinarne, desery, pasty warzywne, soki, ekologiczne przekąski oraz naturalne przetwory i produkty z tofu. Sięgając po obojętnie jaki produkt: pastę warzywną czy przekąskę każdy może mieć pewność, że jest to produkt najwyższej jakości - bez zbędnych dodatków, barwników czy konserwantów.

Można śmiało powiedzieć, że marka Naura jest zdrowszą alternatywą lub naturalną wersją znanych produktów. Na przykład, w ofercie znajdą Państwo tradycyjne, ekologiczne chrupki kukurydziane. Różnią się od innych tym, że powstają bez oleju palmowego, dodatku soli i wzmacniaczy smaku. Chrupki są bezglutenowe, bez laktozy i cukru oraz wolne od soi. Do ich produkcji zostały użyte wyłącznie składniki pochodzące z certyfikowanych upraw ekologicznych.

Kolejnym przykładem są pasty warzywne. Większość konwencjonalnych past jest specjalnie zagęszczana i dosładzana. Często można w nich spotkać nieprzyjazne dla zdrowia dodatki. W pastach warzywnych od Naury nutę słodyczy nadają same pieczone warzywa, a kompozycję smaku dopełniają aromatyczne przyprawy. Pieczona marchew czy pieczony batat to sama słodycz, a dodatek nie wzmacniaczy smaku, lecz pełnoziarnistych i ekologicznych kasz sprawia, że pasta od Naury to zdrowy, samodzielny posiłek.

Co wpływa na cenę produktów NAURA?

Wiele produktów z oferty Naury posiada certyfikat rolnictwa ekologicznego. Żywność ekologiczna to żywność wysokiej jakości uzyskiwana z surowców wytworzonych taką metodą, w której nie stosuje się nawozów sztucznych, pestycydów, regulatorów wzrostu i dodatków żywnościowych. Rolnictwo ekologiczne w krajach UE nieustannie rozwija się natomiast z reguły produkty bio są droższe średnio o 20-30% od produktów konwencjonalnych.

Na decyzję w kwestii ustalenia ceny produktu wpływa wiele czynników również zewnętrznych, na które producenci nie mają wpływu.: konflikty polityczne, sytuacja hydrologiczna, dostępność surowców, wysokie koszty energii. Wszystko to przekłada się na finalną cenę produktu.

Staramy utrzymać się ceny produktów Naura na przystępnym dla konsumenta poziomie, czasem rezygnując przez to z lepszej ekspozycji produktów. Np. nasze kasze czy strączki, mogliśmy zapakować w wygodny doypack czy kartonik. Natomiast to finalnie wpłynęłoby na wyższą cenę produktu.

Jak wygląda dostępność produktów NAURA w ciągu roku?
Z którymi produktami może być problem z dostępnością i w jakim okresie roku?

W obecnej sytuacji na świecie brak dostępności surowców jest problemem globalnym. Tutaj trudno zamknąć się w przedziale czasowym. Trzeba spojrzeć na sytuację w skali całego roku.
Mówiąc wyżej o surowcu, mamy na myśli nie tylko główny składnik produktu ale również wszystkie jego elementy typu.: słoik, folia, karton, etykieta itd. Również termin realizacji jednego produktu wydłużył się nawet trzykrotnie. Jak na razie, możemy być spokojni bowiem staramy się uzupełniać stany magazynowe z znacznym wyprzedzeniem tak, aby konsumentom nie zabrakło niczego od Naury.

Jakie są plany firmy odnośnie powiększania asortymentu lub ulepszania obecnego asortymentu?

Będziemy rozwijać się w kategoriach odpowiadających trendom w zdrowej żywności. Słuchamy potrzeby naszych konsumentów, nieustannie szukamy ciekawych rozwiązań, nowości oraz zdrowszych alternatyw. Mamy nadzieję, że niedługo zaskoczymy naszą nową ofertą produktów.

Czy są plany ekspansji na inne rynki świata czy tylko skupienie się na obecnym rynku?

Niektóre produkty Naura, można już znaleźć na rynku niemieckim i angielskim. Myślimy globalnie, nie tylko lokalnie.

Czy mają Państwo informację od klienta, że jakiś produkt pozytywnie na niego wpłynął? Jeśli tak to który produkt i w jaki sposób pozytywnie wpłynął na klienta?

Otrzymujemy sporo telefonów z zapytaniami dotyczącymi chlebków bezglutenowych, jak również
z samymi, pozytywnymi komentarzami apropo tych produktów.
Nie ukrywamy, że dość długo przygotowywaliśmy się do wprowadzenia FIT pieczywa do oferty. Wystąpiliśmy o certyfikat tzw. przekreślonego kłosa, które przyznawane jest przez Europejskie Zrzeszenie Stowarzyszeń Osób z Celiakią. Opracowaliśmy świetne składy, które doglądała nasza dietetyk. Także, tym bardziej cieszymy się, że chlebki bezglutenowe Naura spotkały się z tak pozytywnym uznaniem konsumentów.

Który z produktów NAURA cieszy się największą popularnością?

Oczywiście chlebki o którym wspomnieliśmy wyżej, ale również produkty takie jak: pasty warzywne, chrupki (Drapichrupsy), lizaki i batony bez cukru, passata pomidorowa - to zdecydowanie ulubione produkty naszych konsumentów.

Jakie pytania najczęściej zadają klienci i co Państwo na nie odpowiadają?

„Gdzie można kupić Państwa produkty?” lub „Czy można kupić Państwa produkty bezpośrednio?”. Zawsze podpowiadamy w których sklepach wyposażone są w produkty Naura. Bardzo uprzejmie też informujemy, że niestety, ale nie mamy takiej możliwości, aby sprzedawać bezpośrednio.

Nasze atuty

  • Szybka realizacja zamówień na zdrową żywność
  • Wszystkie produkty widoczne w sklepie posiadamy w magazynie (np. erytrytol, matcha, tapioka, makaron konjac)
  • Pod ceną określone są daty minimalnej trwałości (np. sprawdź makaron ryżowy)
  • Możliwość złożenia zamówienia bez rejestracji (np. na aloes)
  • Niskie ceny wysyłki (tania wysyłka produktów my best pharm)
  • Duży wybór rodzajów dostawy produktów np. kwas askorbinowy (Pocztex, Kurier DPD, Kurier Inpost, Paczkomaty, Orlen Paczka, Odbiór Osobisty Wrocław)
  • Płatności: przelew, PayU, pobranie, na miejscu (kartą lub gotówką) 
  • Niskie ceny produktów, dużo promocji
  • Rabaty dla stałych klientów (np. rabaty na stewia i inne produkty)
  • Duży wybór (ponad 7000 zdrowych produktów) (mleko kokosowe, ksylitol)
  • Ciągły rozwój, dużo nowości
  • Doświadczenie: sprzedajemy w Internecie już ponad 10 lat (karobprzecier pomidorowy)
  • Dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów
ŁADOWANIE....
ŁADOWANIE....
ŁADOWANIE....
ŁADOWANIE....
ŁADOWANIE....
ceneo
trusted-shops
google